Jätte Lyckad Kräftskiva

Nu kom vi precis hem från en jätte lyckad kräftskiva me släkten. Det hela började med att endel av oss gjorde iordning det som var kvar med maten. Mkt att välja mellan. Men för meii (Sofie) Började de me att Kevin tog Liam & satte seii å lekte så jag passade på att ta Lukas en stund å myste me honom. Så himla söt.Sen bytte jag & tog Wilma en stund även hon grymt söt. Å va dom joddla.. hihi. Sen vart det dags att äta utav allt det goda. Liam åt macka,tacopaj å lite annat smått å gott. Mellan maten & fikat så tog Kevin Jonna & Klara med Liam ut på gården å lekte en stund.Liam hörs på lång väg när han skrattar. Sen var det dags för fika det var 2 olika frukt mousse (stavning?) hehe.. chokladpudding me grädde,glass kolasås & maränger. nam nam.. Efter allt ätande så satte seii björn med Liam inne i soffan å gud va skönt liam somnade, Istället för min egna underbara son fick jag sötis Agnes i knät som var jätte trött,så vi satt å myste ett tag sen vart hon mammig efter ett tag. Nee nu ska jag göra meii klar för sängen.

Blir att åka å hälsa på Carola me familj snart igen. Då ska ja mysa me Liam Lukas & Wilma..Sötnosarna..

Mamma & Pappa älskar deii Liam. <3

Puss hej //Sofie


Jag & våran underbara son.





Jag & sötis Lukas


Kommentarer
Postat av: carola och patrik

Det var verkligen en lyckad kväll med god mat och trevlig familj.Det är alltid lika roligt att höra Liams glada skratt när han leker med våra barn.Lucas och du (sofie) har verkligen funnit varann,som han "pratar" med dig.Björn och Wilma var bra goa när han sjöng för henne. ha det så bra till nästa gång vi ses och krama Liam ifrån alla oss i familjen Lindman.

2009-09-06 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0