Skit väder.

Ja vill ha sol å värme igen.. Jävla skitväder hela tiden..
Vill kunna ligga å sola å få färg.. Men nee då istället e de mulet å jävligt..
Blir att börja små fuska lite me brun utan sol.. hehe.. Lika bra å passa på när man har de hemma. :P


Sötisen har planerat nåt tills nu när vi får pengar.. Hehehe fick 2ledtrådar. haha.
Ledtrådar:
1. Luktar fisk
2.Man blir ofta som barn på nytt.


Hahah. Ja vet.. gbg luktar fisk. alltså Liseberg. :D 

Söt du e bubben.. ;D

Var på bvc 1juni. Liam var 74cm lång å vägde 9500g. Tjockisen.. :D


Igår va Liselott från dagiset som Liam ska gå på här å hälsade på. hehe.. Hon hade inte så mkt att säga eftersom jag har vart på de dagiset hela dagarna ibland me farmor så ja vet ju precis va dom gör å så.. hehe.


Liam har en grymt jobbig period just nu,. Om man e i samma rum som honom å sen går där ifrån så tjuter han direkt. Vägrar att ligga å jollra tills han somnar som han alltid gjort på kvällarna.. nee istället gråter han när man lägger honom å går ut från rummet. går in igen efter 5min bäddar om honom igen går ut han gråter in igen efter 5min å bäddar om honom gråter mellan 2-10min sen sover han.. hmm.. mammas lilla gnällspik.. :P

Igår var Liam en riktig hårding. Han hade tuppkam. as frän.. :D hehe..

Nee nu ska ja göra välling åt Liam.. :D


Mamma å Pappa älskar deii Liam.
Våran stora kille snart 1år. 1månad å 8dar kvar.

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0