Packning..

Usch va de e tråkigt å packa å helvete. Men det är ju ett måste.

Älsklingen är så himla underbar,vi var i Lidköping hos Alex & Lovisa i helgen som var. På söndagen innan vi skulle åka hem så skulle Björn tatuera seii men innan Björn bestämt seii för va han skulle ha så fråga Björn vad jag vill ha för tatuering & gissa om jag vart ställd när han fråga.Hade ju inte räknat med att jag skulle få en. Men så vart det. Det vart äntligen en ros med en tribal runt. Tack älskling.  :D    Älsklingen gjorde en stor döskalle med eldflammor.. Dom var riktigt fina..


Nee nu har ja inte tid å sitta här ska fortsätta me packningen.

Ha de gött..

Min ros..



Älsklingens Döskalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0