Bara denna vecka kvar!

Nu är vi inne på sista inskolningsveckan för Liam. Idag var det mellan 9-11. Men mellan 10-11 var det inga föräldar med. Men det hade gått bra. Liam hade bara gråtit precis när jag gick men sen var dom ute å lekte när jag kom tillbaka vid elva.. hehe.. Han hade ätit sand när han satt i sandlådan.. Det är ju också ett sätt att rensa magen på. :P hehhe sötnöten.. Efter dagis gick vi hem & lagade mat.. vart potatis köttbullar & brunsås. Liam mumsade i sig rejält. :D  Så nu sover han en stund.


Igår införskaffade vi oss nya lampor till sängborden.. 2 lila..Mys... Liam fick en likadan fast en blå..

Jahopp nehe nu ska jag vänta på att Liam vaknar & att klockan blir runt 2 får då är det dags för en lång promenad till Tornby.

Bye...

Den lampan fick Liam..



Å denna har jag & Björn varsin på sängborden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0